Luottamushenkilöt

Anne Tuuri

Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta varajäsen, Ympäristö- ja terveyslautakunta varajäsen, Asunnonhankinta jäsen

Anssi Joutsenlahti

Kaupunginvaltuutettu, Vatajankosken kuntayhtymän hallituksen jäsen, Kankaanpään kaupungin tarkastuslautakunnan vpj, Rintamaveteraaniasiain neuvottelukunta pj, Hyvinvointialueen valtuutettu, Hyvinvointialueen hallituksen varajäsen, Asunnonhankinta pj, Vanhustentalosäätiön pj

Aulis Vehmasto

Kaupunginvaltuutettu, Kankaanpään aikuiskoulutussäätiön hallitus pj, Maakuntavaltuusto varajäsen

Eeva Katajisto

Tarkastuslautakunta varajäsen, Vatajankosken yhtymävaltuuston varajäsen

Erkki Alakoski

Kaupunginvaltuutettu, Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta jäsen, Ympäristö- ja terveyslautakunta jäsen, Vatajankosken tarkastuslautakunta jäsen

Erno Haavisto

Kaupunginvaltuutettu, Kaupunginhallitus, Tekninen lautakunta, Sivistylautakunta varajäsen, Kaupunkisuunnittelulautakunta varajäsen, Jämi-Säätiön hallitus, Maakuntavaltuutettu, Hyvinvointialueen varavaltuutettu, Hyvinvointialueen tarkastuslautakunta

Hannu Juhola

Kaupunginvaltuutettu, Kaupunkisuunnittelulautakunta, Kulttuuri-ja vapaa-aikalautakunta vpj, Vatajankoski yhtymävaltuusto, Vatajankosken tarkastuslautakunta pj, Sataedu hallitus

Jani Asukas

Vatajankoski yhtymävaltuusto 2.vpj, Asunnonhankinta varajäsen

Janne Vähäkoski

Varavaltuutettu (5.)

Juuso Raitio

Varavaltuutettu (12.), Kaupunkisuunnittelulautakunta varajäsen, Kulttuuri-ja vapaa-aikalautakunta varajäsen

Katri Lahdensivu

Varavaltuutettu (4.), Kaupunginhallitus varajäsen, Tekninen lautakunta, Kulttuuri-ja vapaa-aikalautakunta, Siviistyslautakunta varajäsen, Vatajankosken tarkastuslautakunta varajäsen

Kirsi Karlsson

Vatajankoski yhtymävaltuusto

Marja Salomäki

Vatajankoski yhtymävaltuusto

Marjo Koivisto

Tekninen lautakunta varajäsen, Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen

Mervi Ylihonko

Varavaltuutettu (10.), Tekninen lautakunta varajäsen, Vatajankosken kuntayhtymän hallitus varajäsen

Mika Männistö

Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen

Nina Majamäki

Varavaltuutettu (3.), Sivistyslautakunta, Kaupunkisuunnittelulautakunta, Henkilöstöjaosto varajäsen, Innovaatiotyöryhmä varajäsen, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta, Vatajankosken kuntayhtymän hallituks varajäsen, Asunnonhankinta jäsen, Vatajankoski Oy hallitus jäsen

Pauli Saarinen

Varavaltuutettu (1.), Tarkastuslautakunta varajäsen, Tekninen lautakunta varajäsen

Petri Ylikoski

Varavaltuutettu (9.), Pohjois-satakunnan jätteidenkäsittely Pj, Satakunnan pelastuslaitoksen johtokunta

Yhteystiedot:

peteylikoski@gmail.com

Raimo Myllykoski

Kiinteistötoimitusten uskottumies

Reijo Kuusisto

Kaupunginvaltuutettu, Valtuustoryhmän pj, Kaupunginhallitus, Sivistyslautakunta pj, Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta kaupunginhallituksen edustaja, Vatajankosken Oy hallitus

Sami Ojala

Kaupunginvaltuutettu, Kaupunginhallitus varajäsen, Kaupunkisuunnittelulautakunta pj, Poliisien neuvottelukunta, Henkilöstöjaosto, Innovaatiotyöryhmä varajäsen, Hyvinvointialueen varavaltuutettu, Vatajankoski Oy hallitus varajäsen

Sofia Latvajärvi

Kaupunginvaltuutettu, Kaupunginhallitus 1.vpj, Suhteellisten vaalien lautakunta varajäsen, Innovaatiotyöryhmä vpj, Tekninen lautakunta kaupunginhallituksen edustaja, Maakuntavaltuusto varajäsen, Vatajankoski Oy hallituksen varajäsen

Tapio Laurila

Kaupunginvaltuutettu, Tekninen lautakunta vpj, Henkilöstöjaosto varajäsen, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta varajäsen, Maakuntavaltuutettu, Maakuntavaltuusto tarkastuslautakunta vpj, Hyvinvointialueen varavaltuutettu

Teuvo Roskala

Kaupunginvaltuutettu, Vatajankosken kuntayhtymä hallitus pj, Kaupunginhallitus varajäsen, Suhteellisten vaalien lautakunta vpj, Sivistyslautakunta varajäsen, Henkilöstöjaosto pj

Toni Tolonen

Varavaltuutettu (6.), Kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta varajäsen, Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen, Innovaatiotyöryhmä, Asunnonhankinta varajäsen

Virpi Salo

Varavaltuutettu (7.), Tarkastuslautakunta, Kankaanpään aikuiskoulutussäätiön hallitus varajäsen, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta varajäsen, Vatajankosken tarkastuslautakunnan varajäsen

Muut luottamushenkilöt