Luottamushenkilöt

Anne Tuuri

Kulttuuri- ja vapaa-ajanlautakunta varajäsen, Satakunnan sairaanhoitopiiri valtuusto varajäsen, Posa ympäristö- ja terveyslautakunta varajäsen, Asunnonhankinta jäsen

a.tuuri@nulldnainternet.net

Anssi Joutsenlahti

Valtuusto, Satakuntaliiton kuntien edustajainkokous, Vatajankosken kuntayhtymän hallituksen jäsen, rintamaveteraaniasiain neuvottelukunta pj, Hyvinvointialueen valtuutettu, Hyvinvointialueen hallituksen varajäsen, Asunnonhankinta pj

anssi.joutsenlahti@nulldnainternet.net

Aulis Vehmasto

Valtuusto, tarkastuslautakunta vpj, Kankaanpään aikuiskoulutussäätiön hallitus pj, maakuntavaltuusto varajäsen

Eeva Katajisto

Tarkastuslautakunta varajäsen, PoSa yhtymävaltuusto varajäsen

Erkki Alakoski

Valtuusto, kulttuuri- ja vapaa-ajanlautakunta, Posa ympäristö- ja terveyslautakunta, Vatajankosken tarkastuslautakunta

erkki.alakoski@nulldnainternet.net

Erkki Lilja

Rintamaveteraaniasiain neuvottelukunta

erkki.lilja@nulldnainternet.net

Erno Haavisto

Valtuusto, kaupunginhallitus, tekninen lautakunta, sivistylautakunta varajäsen, kaupunginsuunnittelulautakunta varajäsen, Jämi-Säätiön hallitus, maakuntavaltuutettu, Hyvinvointialueen varavaltuutettu, Hyvinvointialueen tarkastuslaitakunta

Hannu Juhola

Valtuusto, kaupunginsuunnittelulautakunta, kulttuuri-ja vapaa-ajanlautakunta vpj, Vatajankoski yhtymävaltuusto, Vatajankosken tarkastuslautakunnan pj, Sataedun hallitus

hannujuhola@nullhotmail.com

Jani Asukas

Vatajankoski yhtymävaltuuston 2.vpj, Asunnonhankinta varajäsen

Janne Vähäkoski

Valtuusto varajäsen (5.)

Jari Koskela

Kansanedustaja, Kaupunginvaltuuston puheenjohtaja

jarpukka@nullhotmail.com

Juha Peltoniemi

Valtuusto varajäsen (8.)

juha.peltoniemi@nullgmail.com

Juuso Raitio

Valtuusto varajäsen (12.), kaupunginsuunnittelulautakunta varajäsen, kulttuuri- ja vapaa-ajanlautakunta varajäsen, PoSa yhtymävaltuusto varajäsen, Posa oikaisuvaatimulautakunta

Katri Lahdensivu

Valtuusto varajäsen (4.), kaupunginhallitus varajäsen, tekninen lautakunta, kulttuuri-ja vapaa-ajanlautakunta, sivistyslautakunta varajäsen, Posa tarkastuslautakunta, Posa oikaisuvaatimuslautakunta varajäsen, Vatajankosken tarkastuslautakunnan varajäsen

katri.lahdensivu@nullgmail.com

Kirsi Karlsson

Vatajankoski yhtymävaltuusto

Marja Salomäki

Vatajankoski yhtymävaltuusto, keskusvaalilautakunta varajäsen

Marjo Koivisto

PoSa yhtymävaltuusto, Tekninen lautakunta varajäsen, Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen

Markus Ruuhimäki

Valtuusto varajäsen (2.), sivistyslautakunta, käräjäoikeuden lautamies, kiinteistötoimitusten uskottumies

markus.ruuhimaki@nullgmail.com

Mervi Ylihonko

Valtuusto varajäsen (10.), tekninen lautakunta varajäsen, SataSote johtoryhmä varajäsen, Posa oikaisuvaatimuslautakunta pj, Vatajankosken kuntayhtymän hallituksen varajäsen

Mika Männistö

Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen

Nina Majamäki

Valtuusto varajäsen (3.), sivistyslautakunta, kaupunginsuunnittelulautakunta, henkilöstöjaosto varajäsen, innovaatiotyöryhmä varajäsen, liikuntakeskuksen rakennustoimikunta vpj, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta, Vatajankosken kuntayhtymän hallituksen varajäsen, Asunnonhankinta jäsen

nina.majamaki@nullkankaanpaa.fi

Pauli Lanne

Keskusvaalilautakunta pj

Pauli Saarinen

Valtuusto varajäsen (1.), tarkastuslautakunta varajäsen, tekninen lautakunta varajäsen, Satakunnan sairaanhoitopiiri valtuusto

Petri Ylikoski

Valtuusto varajäsen (9.), Pohjois-Satakunnan peruspalvelukuntayhtymävaltuusto 1 VPj, Pohjois-satakunnan jätteidenkäsittely Pj, Satakunnan pelastuslaitoksen johtokunta

peteylikoski@nullgmail.com

Raimo Myllykoski

Kiinteistötoimitusten uskottumies

Rami Hakala

Valtuusto

hakala.rami@nullgmail.com

Reijo Kuusisto

Valtuusto, valtuustoryhmä pj, kaupunginhallitus, sivistyslautakunta pj, kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunta kaupunginhallituksen edustaja

reijo.kuusisto@nulllahitapiola.fi

Sami Ojala

Valtuusto, kaupunginhallitus varajäsen, kaupunginsuunnittelulautakunta pj, poliisien neuvottelukunta, henkilöstöjaosto, innovaatiotyöryhmä varajäsen, Hyvinvointialueen varavaltuutettu

sahurisami@nullgmail.com

Sofia Latvajärvi

Valtuusto, kaupunginhallitus 1.vpj, suhteellisten vaalien lautakunta varajäsen, innovaatiotyöryhmä vpj, tekninen lautakunta kaupunginhallituksen edustaja, maakuntavaltuusto varajäsen

sofia.latvajarvi@nullkankaanpaa.fi

Tapio Laurila

Valtuusto, tekninen lautakunta vpj, henkilöstöjaosto varajäsen, liikuntakeskuksen rakennustoimikunta varajäsen, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta varajäsen, maakuntavaltuutettu, maakuntavaltuusto tarkastuslautakunta vpj, Hyvinvointialueen varavaltuutettu

tapio.laurila@nullkankaanpaa.fi tai tapioj.laurila@gmail.com

Tarmo Sairio

Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta vpj, Posa tarkastuslautakunta varajäsen, Posa oikaisuvaatimuslautakunta varajäsen

tarmo.sairio@nullsaunalahti.fi

Teuvo Roskala

Valtuusto, Vatajankosken kuntayhtymän hallituksen pj, Kaupunginhallitus varajäsen, Suhteellisten vaalien lautakunta vpj, sivistyslautakunta varajäsen, henkilöstöjaosto pj

teuvo.roskala@nulldnayritysnetti.net

Toni Tolonen

Valtuusto varajäsen (6.), Kulttuuri-ja vapaa-ajanlautakunta varajäsen, Vatajankoski yhtymävaltuusto varajäsen, innovaatiotyöryhmä, Asunnonhankinta varajäsen

TKTolonen@nullgmail.com

Virpi Salo

Valtuusto varajäsen (7.), tarkastuslautakunta, Pohjois-Satakunnan sairaanhoitopiirin yhtymävaltuusto varajäsen, Kankaanpään aikuiskoulutussäätiön hallitus varajäsen, Tapalan pääterveysaseman peruskorjauksen suunnittelu-ja rakennustoimikunta varajäsen, Vatajankosken tarkastuslautakunnan varajäsen

Muut luottamushenkilöt